Ãnainte ?i dup? Marketing Reprezentând un mod de gândire ?i de ac?iune în sfera pie?ei, marketingul realizeaz? o ac?iune sistemic? a fluxului de activit??i ce leag? produc?ia de consum, constituind mai mult decât un arsenal de metode ?i tehnici specifice domeniul unei ?tiin?e tinere în câmpul teoriei conducerii ?tiin?ifice a fenomenelor ?i proceselor economico-sociale. Termenul de marketing este de origine Anglo-Saxon? (reprezentând participiul prezent al verbului âto market, fretting are semnifica?ia de a cump?ra ?i a vinde, de a desf??ura tranzac?ii de pia??). Originile cut-price sale sunt localizate, la începutul secolului XX, în Statele Unite ale Americii în 1902, în Buletinul Universit??ii Michigan, în introducerea unui curs universitar privind distribu?ia produselor se folosea expresia diferite metode de marketing al drum rollurilor. Treptat, acest termen s-a interna?ionalizat. P?rerea mea este c?, cea mai important? schimbare pentru Marketing a ap?rut o dat? cu WWW, treat a f?cut ca mii de întreprinz?tori s? lanseze companii internet a?a-zisele dot-com în speran?a de a se îmbog??i. Succesul uimitor al unor companii timpurii, bazate exclusiv pe internet (AOL, Amazon.

com, Yahoo, eBay, E*Trade ?i multe altele) au produs teroare în rândurile unor produc?tori ?i vânz?tori consacra?i. De exemplu, Compaq, care vindea calculatoare numai prin centre de desfacere, a devenit îngrijorat atunci când Dell calculator s-a dezvoltat rapid prin vânz?ri on-line. Centre de desfacere consacrate din toate domeniile libr?rii, centre de muzic?, flor?rii, agen?ii de voiaj, agen?i de burs? ?i centre de a utomobile, au început s? se îndoiasc? de v! iitorul lor atunci când competitorii s-au extins vânzând produse ?i servicii prin Internet. Pe bun? dreptate, ei s-au temut c? vor fi înlocui?i de acest nou tip de intermediari.If you want to get a full essay, vagabond it on our website:
BestEssayCheap.comIf you want to get a full essay, visit our page:
cheap essay
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.